Benvenuti à i nostri siti web!

7 motivi per sceglie i refrigeratori d'aria evaporativi

7 ragioni:

1. Bassu investimentu è alta efficienza:

Installa l'aria condizionata cintrali è urefrigeratore d'aria evaporativuin a listessa zona, l'investimentu tutale di l'aria evaporativa hè 3/5 di l'aria condizionata cintrali.

2. Bassu cunsumu d'energia, solu 1 kw / h:

Installendu l'aria condizionata cintrali è i coolers d'aria evaporativi in ​​a listessa zona, u cunsumu di energia di l'aria fresca hè 1/8 di l'aria condizionata cintrali.

3. Prestazione stabile è qualità affidabile:

Controllo standard di chjave è funzione di pulizia automatica, utilizendu 10 cm di spessore "fibra ondulata multistrati laminatapad di rinfrescante". A capacità di rinfrescamentu hè forte, è aduttà a grande pala di turbina usata esclusiva di trè pale, chì hà un rumore bassu è una alta efficienza.

4. Grande volume d'aria, supply aria luntanu

U voluminu di l'aria hè 18000m3 / h, a pressione di u ventu hè grande, è u supply d'aria hè luntanu.

5. Forte effettu di rinfrescante:

In a zona miridiunali, l'unità puderia rinfriscà da 3 °C à 8 °C.In una zona calda è secca, l'unità puderia rinfriscà da 5 ° C à 15 ° C, è rinfriscà cù una veloce veloce.

6. Bona qualità di l'aria:

Urefrigeratore d'aria evaporativuintegra ventilazione, purificazione, decontaminazione è rinfrescante, aumentendu u cuntenutu di l'ossigenu di l'aria è migliurà l'efficienza di u travagliu.L'approvvigionamentu di l'aria naturale o l'approvvigionamentu di l'aria post pò esse sceltu à vuluntà.

7. Ajuste l'umidità :

Hà una funzione di regulazione di l'umidità per i posti di travagliu chì anu bisognu di aumentà a temperatura.

 

Nantong Yueneng Energy Saving Purification Equipment Co., Ltd., per migliurà a cumpetitività di u produttu, è s'appoghjanu nantu à a forza scientifica è tecnologica, cù parechji anni di sperienza di pruduzzione, principiu tecnicu scientificu, materia prima d'alta qualità, equipamentu avanzatu, a nostra cumpagnia hà sviluppatu. è hà pruduttu un cooler d'aria à risparmiu energeticu è favuritu di l'ambiente (cooling pad air cooler), ventilatore di scaricoèmuru di pad di rinfrescante, chì sò largamente usati in tessili, maglieria, machini, hardware, industria di calzature, industria di plastica, vestiti, pelle, ceramica, imballaggi di vetru, alimentazione, elettronica, apparecchi elettrici, galvanoplastica, chimichi, stampi, artighjanali, mobili è altre industrie, è Lochi publichi cum'è auditoriums, cinemas, sale d'esibizioni, etc., Hè risoltu cumplettamente u prublema di rinfrescante, ventilazione, deodorizazione, prevenzione di polvera, è prevenzione di colpu di calore per i nostri clienti, è ancu aumentà u cuntenutu di l'ossigenu in l'aria, migliurà l'ambiente di travagliu. è efficienza di u travagliu.

 

1
2
3

Tempu di post: 27-ghjugnu-2022