Benvenuti à i nostri siti web!

U rinfrescante di a serra preferisce u pad di rinfrescante è u fan di scarico

Per u rinfrescante di serra, u pad di rinfrescante è u fan di scarico sò a prima scelta.Facemu una selezzione raghjunata secondu u sistema di raffreddamentu di u pad di rinfrescante è u fan di scarico.

U sistema di rinfrescante di u fan di cooling pad generalmente adopta a ventilazione longitudinale di pressione negativa.In a serra, a distanza trà u fan è u pad di rinfrescante hè preferibile 30-70m, è a resistenza di u canali hè di circa 25-40Pa.U fan deve esse sceltu per risponde à u voluminu di ventilazione necessariu sottu a pressione statica di 25.4Pa.U ventilatore sceltu per u sistema di raffreddamentu di u ventilatore di scarico di i pads di raffreddamentu hè un fan di risparmiu energeticu à flussu assiale di grande flussu à bassa pressione.

Quandu selezziunate u fan di scarico di u pad di rinfrescante per u rinfrescante di serra, i clienti duveranu prestu più attenzione à a stallazione, perchè l'installazione raghjone, chì pò migliurà significativamente l'effettu di rinfrescante.

U ventilatore di scarico hè generalmente dispostu nantu à u gable à un latu di a serra, è u pad di rinfrescante hè generalmente dispostu nantu à u gable à l'altru latu.

In più di l'efficienza di trasferimentu di calore è e caratteristiche di resistenza di i materiali di u pad di rinfrescante, a forza umida, a resistenza à a corrosione, a vita di serviziu, a precisione dimensionale è a qualità di a superficia di i blocchi di i pads di raffreddamentu deve esse cunsideratu quandu a selezzione.

L'arrangiamentu di u pad di rinfrescante è u ventilatore di scarico deve esse generalmente in a direzzione upwind di a serra, è u fan di scarico deve esse in a direzzione downwind di a serra.L'entrata di l'aire di u pad di rinfrescante ùn hè micca necessariamente cuntinuu, ma deve esse distribuitu uniformemente.Se l'entrata di l'aria hè discontinua, a velocità di u flussu d'aria deve esse sopra à 2,3 m/s.

A distanza trà u pad di rinfrescante o u muru di u pad di rinfrescante è l'entrata di l'aria deve esse sigillata per impedisce a penetrazione di l'aria calda da affettà l'effettu di rinfrescante di i pads.

L'approvvigionamentu di l'acqua di u pad di rinfrescante deve esse aghjustatu durante l'usu per assicurà chì ci hè acqua fina chì scorri in l'ondulazione di u pad di rinfrescante, in modu chì tuttu u pad di rinfrescante hè bagnatu uniformemente, è ùn ci hè nè cintura secca nè flussu d'acqua cuncentrata nantu à l'internu è l'esterno. superfici chì ùn sò micca stati irrigati.

Mantene a fonte d'acqua pulita, u pH di l'acqua hè trà 6 è 9, è a conduttività hè menu di 1000 μ Ω。 U cisterna d'acqua deve esse cupertu è sigillatu, è u cisterna d'acqua è u sistema di l'acqua circulante sò puliti regularmente per assicurà. chì u sistema di furnimentu d'acqua hè pulitu.Per impediscenu a crescita di alghe o altri microorganismi nantu à a superficia di i pads di rinfrescamentu, 3 ~ 5mg/m3 di cloru o bromu pò esse messi in l'acqua durante u trattamentu di corta durazione, è lmg/m3 di cloru o bromu pò esse messi in l'acqua. durante u trattamentu continuu.

Quandu u nùmeru di ventilatori di scarico hè pensatu per esse multiplici, hè cunsigliatu di dividisce tutti i fan in 2 o 3 gruppi à certi intervalli, per cuntrullà u funziunamentu à u stessu tempu, aghjustà u flussu di ventilazione secondu i bisogni attuali, è mantene. u flussu d'aria in a serra hè generalmente uniforme.U ventilatore deve esse stallatu fora di u ventilatore per prevene u riflussu di l'aria o l'invasione di pesti è terra durante l'arrestu.U latu internu di u fan deve esse furnitu cù una tappa protettiva per impedisce chì u corpu umanu è a barra di detriti toccu e parti.

L'attenzione deve esse pagata à u sistema di fan di cooling pad in usu di ogni ghjornu: chjude u fan 30 minuti dopu chì a pompa d'acqua si ferma per assicurà chì u pad di cooling hè completamente seccu;Dopu chì u pad di rinfrescante si ferma, verificate se l'acqua in u cisterna d'acqua hè drenata per impedisce chì u fondu di u pad di rinfrescante sia immersa in acqua per un bellu pezzu.

In casu di furmazione di scala o alga nantu à a superficia di u pad di rinfrescante, allora deve esse seccu bè è poi spazzolate su è giù cù una spazzola di setole morbide, è u sistema di fornitura d'acqua deve esse cuminciatu per lavà per evità di lavà u pad di rinfrescante cù vapore. o acqua à alta pressione.

 


Tempu di posta: 07-Jan-2023