Benvenuti à i nostri siti web!

Chì sò i vantaghji di u fan di scarico FRP?

U ventilatore di scarico FRP si riferisce à u ventilatore fattu di plastica rinfurzata cù fibra di vetru (FRP).U so aspettu è a dimensione sò idèntica à quelli di u fan di l'acciaio, salvu chì a cunchiglia è l'impeller sò fatti di plastica rinfurzata cù fibra di vetru.U so vantaghju maiò hè a resistenza à a corrosione, a resistenza à l'acidu è l'alkali, è appartene à un tipu di fan anti-corrosione.

U ventilatore di escape FRP hè applicabile à a ventilazione è l'espulsione in edifici d'uffiziu, centri commerciali, cinema, ospedali, fabbriche, attellu, sotano è altri lochi.U gasu trasportatu deve esse liberu di sustanzi viscosi, è a temperatura di u gasu ùn deve esse più di 80 ℃, è u cuntenutu di u mediu ùn deve esse più di 150mg/M3.

Se ùn ci hè micca gasu organicu è gasu acidu è alkali, u fan di fogliu galvanizatu generale pò esse usatu, è se ci sò i dui gasi sopra, u fan di scarico FRP hè cunsigliatu.

I vantaghji di u fan di scarico FRP sò i seguenti:

1 、 Forte densità relativa

A densità relative hè 1,5 ~ 2,0, chì hè solu 1/4 ~ 1/5 di l'azzaru di carbonu, ma a forza di trazione hè vicinu o ancu più altu ch'è quella di l'azzaru di carbone, è a forza specifica pò esse paragunata cù quella di l'altitudine. acciaio in lega di qualità.Per quessa, hà ottenutu risultati notevuli in l'applicazione di l'aviazione, razzi, navi spaziali, navi d'alta pressione è altri prudutti chì necessitanu riduzzione di pesu.A forza di trazione, flexural è cumpressione di certi FRP epossidichi pò ghjunghje sopra à 400Mpa.Densità, forza è forza specifica di certi materiali.

2 、 Bona resistenza à a corrosione

FRP hè un bonu materiale resistente à a corrosione, chì hà una bona resistenza à l'aria, l'acqua, l'acidi, l'alkali, i sali di cuncentrazione generale, è ancu una varietà di olii è solventi.Hè stata appiicata à tutti l'aspettu di l'anti-corrosione chimica è rimpiazzà l'azzaru di carbone, l'acciaio inossidabile, u legnu, i metalli non ferrosi, etc.

3 、 Bona prestazione elettrica

Hè un excelente materiale insulating usatu per fà insulators.Bona prutezzione dielettrica à alta frequenze.

4 、 Bon rendimentu termale

FRP hà bassu conductivity termale, chì hè 1.25 ~ 1.67kJ / (m · h · K) à a temperatura di l'ambienti, solu 1/100 ~ 1/1000 di metallu.Hè un eccellente materiale d'insulazione termale.Hè una prutezzione termale ideale è un materiale resistente à l'ablazione sottu a cundizione di una temperatura ultra-alta istantanea.

5 、 bona cuncepibilità

Diversi prudutti strutturali ponu esse disignati in modu flessibile secondu i bisogni per risponde à i bisogni di l'usu, chì ponu fà chì u pruduttu hà una bona integrità.

6, Eccellente fattura

U prucessu hè simplice è pò esse furmatu à un tempu.L'effettu ecunomicu hè eccezziunale, in particulare per i prudutti cù forma cumplessa è quantità petite chì ùn sò micca faciuli di furmà.U trattamentu di a superficia hè simplice, è parechji tipi di effetti materiali ponu esse imitati.

 


Tempu di posta: 07-Jan-2023