Benvenuti à i nostri siti web!

Metudu di mantenimentu di u fan di scarico

U ventilatore di scarico hè un usu à longu andà di l'equipaggiu elettricu, a funzione principale hè di risolve i prublemi di ventilazione forzata, scarico di fume, scarico di polvera è altre cattiva ventilazione di grande attellu. è maximizà a so efficacità. U fan di scarico dannatu da u tempu à u tempu per via di a pulizia incorrecta è u mantenimentu di u fan.Avemu riassuntu alcune precauzioni per a pulizia di u ventilatore:

Metudu di mantenimentu di u fan di scarico1

1. Mantenimentu di ogni ghjornu di u fan di scarico:

1. Verificate regularmente s'ellu i viti nantu à u quadru di u mutore di u fan è l'altri parti sò solti;

2. Verificate regularmente s'ellu i viti di a pala di u fan sò allentati;

3. Verificate s'ellu u mutore di u fanale corre bè, rallenta, principia buffered, è faci un rumore altu;

4. Verificate se l'interruttore di cuntrollu di u fanale hè stabile è u circuitu hè in bona cundizione;

5. Verificate se a tensione hè stabile è mantene u circuitu in bona cundizione;

6. Mantene u fan pulito.

Metudu di mantenimentu di u fan di scarico 2

2. metudi per a pulizia raghjone di i fan di scarico:

1. Motor: Quandu mantene u fan di scarico, deve disconnect u putere principale di u mutore, verificate se u filu di terra di u mutore hè in boni cundizioni, è utilizate u multimetru per detectà se a resistenza d'insulazione di u mutore risponde à i regulamenti. cuntatti di u circuitu principale, è verificate se u dispusitivu di commutazione chì cuntrolla u fan di scarico hè in boni cundizioni.

2. Pale di ventilatore: Pulite a polvera è a terra nantu à a pala di u ventilatore, stringe i viti di e pale di u fan è a piastra di foglia, è rotate e pale di u fan per verificà se e pale di u fan sò equilibrate, è osservate se a pale di u fan tremble è si scioglie.

3. Cintura: Aghjustate a tensione di u cinturione di u fan di scarico.A cintura hè materiale di gomma.Dopu un periudu di tempu d'utilizazione, serà definitumente suave è slippery.Se u cinturione hè troppu persu, pruvucarà u mutore in rallentamentu. U voluminu di l'aria di u ventilatore di scarico serà ridutta, è ancu u mutore ùn tirarà micca l'aria quandu hè in rallentamentu.Aduprate una chjave per alluntanà u cinturione per strincà u vitu, move u mutore, aghjustate a cintura à a pusizione, è ricordate chì a cintura di u fan di scarico ùn deve esse troppu strettu.Sè troppu strettu, a pressione negativa di u mutore aumenta, è a cintura accelerà l'invechjamentu è l'usura.


Tempu di Postu: Nov-17-2022